Hvordan bliver jeg psykolog? - Forum

28-04-2011 20:51   Julie

Hej :)
Jeg går med en drøm om at blive psykolog, jeg er bare ikke helt sikker på hvad kravene for at komme ind egentlig er..
Jeg er ved at tage uddannelsen til pædagogisk assisten og har selvfølgelig min 9. klasses eksamen, men det er vel ikke helt nok går jeg ud fra.
Jeg er forresten 19 år, men jeg er ret sikker på at det er den vej jeg skal gå, hvad skal jeg gøre her fra og hvad kræves der egentlig til denne uddannelse?
Hvor lang tid tager det?

Tak på forhånd :)


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide