Frisørskole - Forum

27-10-2008 15:54   Katja
Hej. jeg vil høre om det er muligt, i kunne hjælpe mig med at give oplysninger om, hvordan man søger ind på frisørskolen i København. jeg har søgt på nettet, men har ikke rigtigt kunne finde noget. Håber i kan hjælpe mig. Hilsen Katja.

RE: Frisørskole
27-10-2008 16:40   Studentum
Hej Katja. Vi har i øjeblikket tilknyttet denne frisørskole CPH WEST, klik på dette link for at læse mere om uddannelsen, adgangskrav og anden nyttig information. www.studentum.dk/Fris_r_61287.htm Dernæst udfylder du en interesseanmeldelse (forespørgsel) som bliver sendt direkte til skolen med dine spørgsmål. Denne blanket finder du nederst på siden på linket eller ved at klikke på ”Bestil information” på siden. Frisør uddannelsen er en 4 årig erhvervsuddannelse som er ens over hele landet, derfor også de samme ansøgningskrav, så derfor vil svarene du får fra skolen være generelle. Vi har også en 1 årig frisør uddannelse tilknyttet som du selv skal betale for, se den ved at klikke på dette link: www.studentum.dk/Fris_ruddannelsen_60710.htm Vi har flere forskellige frisør uddannelser tilknyttet i udlandet, dem kan du se ved at klikke på dette link: www.studentum.dk/Uddannelse_i_udlandet__fris%C3 B8r___11.html Håber du finder den rette information! Med venlig hilsen Studentum Danmark

RE: Frisørskole
06-10-2009 12:13   delali evon
post jeg har brug for hjælp,jeg vil gerne starte på skolen,så kan i venlig ringe til mig på 31849553.

RE: RE: Frisørskole
07-10-2009 10:42   Studentum
Hej Delali. Hvilken frisørskole er det, du gerne vil starte på? Er det Københavns Frisørskole eller CPH West? Hvis vi ved præcis, hvilken skole det er, så får vi skolen til at kontakte dig direkte. Mange hilsner Studentum

RE: Frisørskole
01-11-2009 13:51   aafi delali
post Hvad er der forskel? Jeg vil bare have en 4 årig uddannelse. Ring til mig på 31868077. Delali Affi

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide