uddanelsested - Forum

06-09-2010 21:44   sarwesh

jeg er kommet fra pakistan men har dansk pas.jeg har begået intermediate in commerce fra pakistan men jeg ved ikke hvor jeg skal søg henne for at blev optaget på en bachelor uddanelse.jeg vil gerne bed om hjælp i denne grad.tak


RE: uddanelsested
08-09-2010 09:57   Studentum

Hej Sarwesh,

For at søge ind på en videregående uddannelse i Danmark skal du gå til hjemmesiden www.optagelse.dk. Derudover kan det være en god idé at tage kontakt til styrelsen for international uddannelse, da det er dem som vurdere din pakistanske uddannelse i forhold til den danske, og således vurdere hvorvidt du kan søge ind med eller uden supplering.

Mvh.


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide