Sende min søn på sprogrejse? - Forum

12-11-2013 13:19   Lisa Duus

Hej. Vi overvejer, at give vores søn (bliver 15 år i juli 2014) en sprogrejse i sommerferien 2014, så han kan forbedre sit engelsk. I den forbindelse har vi set på hhv. STS og EF (de virker ret ens!), og på de udtalelser som vi har fundet er det også blandet hvad er bliver anbefalet. Desværre synes vi, at de udtalelser vi finder er af ældre dato....er der nogen af jer der har forholdsmæssig nye erfaringer så vi kan beslutte hvilket selskab vi skal lede ham rejse med? Vi ønsker, at han får en god oplevelse (god værtsfamilie, undervisning og aktiviteter) og at han rent fagligt kommer styrket hjem til 9.klasse -og reste af livet :-).


RE: Sende min søn på sprogrejse?
01-01-2015 18:24   Birger R. Larsen
Hei Lisa, og godt NYTT ÅR! Jeg sitter og leser på Studentum.dk, om dine planer for din sønn og Engelskkurs. Nå var det sikkert Sommeren som var dette da.

Undertegnede er daglig leder for et Norsk "Sprogskolebyrå, som også er aktive i de andre Nordiske landene. Vi representerer Internasjonale sprogskoler, utenom EF og STS da. Det er mange tilbud i både England og andre Engelskspråklige land.

Vi garanterer gjerne for Kvaliteten.

Kanskje det er aktuelt i år også, i 2015?
Send meg noen ord da, så finner vi sikkert en skole for din sønn til Sommeren.

birger.larsen@sioc.no

Ønsker dere et spennende nytt år..

Birger





Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide