Friluftsliv - Forum

08-04-2008 16:14   Kristian
Hej med jer, Jeg har brug for en pause i mit studie og har lyst til et højskoleophold. Kunne I muligvis hjælpe mig med at finde noget information om højskoler som tilbyder friluftsliv som fag? På forhånd tak for hjælpen. Mvh Kristian

RE: Friluftsliv
21-05-2008 16:42   Tina
Hej Kristian, Jeg læste Natur & Friluftsliv på Silkeborg Højskole. I kurset fik vi blandt andet prøve kajak, sejlads, tage på lejrture i de danske skove og tage til New Zeeland på opdagelsesrejse. Det var super!! Der findes sikkert mange højskoler som tilbyder Friluftsliv, jeg husker flere da jeg førsøgte finde min. Men jeg anbefaler virkelig Silkeborg, jeg fortrød aldrig mit valg. Held og lykke! //Tina

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide