Fjernundervisning som engelsk business bachelor - Forum

19-08-2011 16:32   Zenia Toft Glyming

Hej studentum

Jeg bor i udlandet og vil derfor gerne tage en uddannelse som fjernundervisning. Mit problem er bare at jeg ikke kan finde en businessreleteret uddannelse på engelsk som man kan tage fra bunden af...??? - Altså som bachelor.

Det ser ud til at alle fjernuddannelser på engelsk (international uddannelse) kun er candidatuddannelser som man kun kan søge, hvis man har en bachelor allerede. Kunne rigtig godt tænke mig noget med: marketing, salg og innovation, men jeg kan ikke finde sådan et studie.

Mit andet valg ville være at læse turisme og management, men den uddannelse kan jeg ikke finde som fjernundervisning?!

Det er virkelig vigtigt for mig at jeg finder det rigtige studie og starter i feb. så håber at jeg kan få nogle svar på mine spørgsmål.

Med Venlig Hilsen
Zenia Toft Glyming


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide