Uddannelse i udlandet

Overvejer du at tage et semester eller måske en hel uddannelse i udlandet, men ved du ikke helt, hvordan det skal foregå? Hvilken uddannelse skal det være, hvilket land skal det være eller, hvordan får man en bolig det pågældende sted?

Stil dine spørgsmål her og få hjælp fra studerende, som har prøvet det tidligere og fra skoler, som er relevante for dine spørgsmål.


Skriv et indlæg
Svar Tråde
1 Veterinærmedicin i Valencia 19-03-2016   Tina olesen Hej. Overvejer at søge ind på veterinærmedicin i Valencia. Er der nogen der overvejer det samme, eller er i gang?
1 Online bachelor i England? Hvad med legater? 09-11-2015   Peter Hej! Jeg overvejer at læse en hel bachelor online. Jeg har fundet den uddannelse jeg godt kunne tænke mig, hvilket fysisk befinder sig i England. Det koster knap 50.000 pr år og læse der onlin...
0 Hvordan finder jeg den rette kandidatuddannelse i Berlin? 15-09-2015   Dinah Hej, Jeg er netop påbegyndt mit sidste år af min bachelor på CBS og jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage min kandidat i udlandet. Jeg har kigget på Berlin School of Economics and Law og er...
1 Cand.merd.aud uddannelse i udlandet 20-07-2013   Morten Hej Studentum :) Jeg har i længere tid gået med en lille drøm i maven om at komme til udlandet og læse i en længere periode end blot 1 semester. Jeg studere i øjeblikket HA-almen på CBS og er ...
0 Veterinærmedicin i udlandet 28-04-2013   Iben Larsen Hej Er der nogen der ved om en dyrlægeuddannelse fra et andet land i eu giver autorisation i Danmark?
0 Bachelore / Psykologi udd. 20-01-2013   Lars Nielsen Hej . Jeg kunne godt tænke mig at tage en Bachelore i spanien ( bor her ) , på universitetet i Malaga med henblik på at tage Psykologi udd. Kan i hjælpe mig med et "bud" / vejledning omkring m...
0 Dyrlæge 07-01-2013   Olivia Hahn Hej alle! Jeg har brug for noget hjælp! Lige nu går jeg på efterskole, i 9. - men skal snart på gymnasiet. I næste uge har vi projektopgave (OSO - obligatorisk selvvalgt opgave), hvor vi skal ...
0 Su til kort uddannelse på 2 år i udlandet? 27-12-2012   Basak Bircan Teke Hej. Som overskriften lyder... Kan man få SU til en kort uddannelse på 2 år i udlandet?
1 Videregående/universitets-uddannelse i Kina (enten ledelse eller økonomi) 15-07-2012   Freja Hej studentum's brugere! Jeg har en ide om at jeg efter gymnasiet gerne vil læse noget ledelse, økonomi, innovation og iværksætter-rettet noget i udlandet. Jeg har ove...
0 Studiejob i London 02-01-2012   cillo.b Hej :) Jeg er en pige der går i 2.g, og overvejer at studere i London efter 3.g. Hvor kan jeg finde links eller informatil til at finde et studiejob i London? På forhånden tak Cecilie
1 Uddannelse i Tyrkiet 25-11-2011   m-i-l-l-a-p-i-g-e-n Hej. Jeg kunne godt tænke mig at studere i tyrkiet. lige nu går jeg på sosu grundforløb. hvilke muligheder er der? mvh Camilla
0 Jura uddannelse i udlandet 20-08-2011   Anna-Louise Hej StudentumJeg vil rigtig gerne læse jura fra næste år af, men jeg vil rigtig gerne læse uddannelsen i Tyskland, England eller USA. Jeg ved godt, alt efter hvor jeg v...
0 læse psykologi i eu lande 04-08-2011   sebastian hej jeg vil gerne læse psykologi, men fik ikke gennemsnittet til det, fik 7,8. da jeg samtidigt har en udlængsel, synes det som en god idé at søge mod udlandet. ...
0 Undergraduate i USA 27-06-2011   Caroline HN Hej alle. Jeg håber i kan hjælpe. Jeg ville meget gerne tage undergraduate i civilingeniør i USA. Først og fremmest ved jeg ikke hvordan man får oversat ens ...
0 dyrlæge i england eller usa 08-05-2011   Emilie Hej Jeg går meget og overvejer at tage til enten USA eller england når jeg er færdig med gymnasiet. Derfor vil jeg gerne høre lidt om hvad det adgangskravene til dy...
1 Hel J.D. i USA 15-02-2011   Nicolaj Hej Studentum! Jeg har en lille forespørgsel til hvordan man skal tolke den måde SU-styrelsen beskriver mulighederne for at få udlandsstipendium til at læse en hel ...
1 SU i USA på full ride 14-01-2011   arthur Kan man faa SU til Bacheloruddannelse i USA (Minus 1 aar/freshman), selv om man modtager saakaldt "full ride" dvs alle studieomkostninger dekket via idrettsstipend fra Universitetet i USA?
3 Uddannelse i USA 06-01-2011   Michelle L Hej Studentum. Jeg er meget i tvivl. Jeg elsker engelsk, og derfor kunne jeg godt tænke mig en uddannelse, som gør, at jeg kan få et job senere hen, hvor jeg kan blive inter...
1 Scholarship 03-01-2011   boege_92 Hej you! Jeg er meget interesseret i at studere i USA og jeg spiller fodbold på hæjt plan. Helt præcist i 1. division senior herre. Derfor tænkte jeg at kombinere fodbold og studie og søge ef...
3 Bachelor i udlandet efter markedsføringsøkonom uddannelsen 01-01-2011   Kristina Hej, Jeg står og er færdig med at læse til markedsføringsøkonom på erhvervsakademiet i Århus til sommer, og kunne derefter godt tænke mig a...
Viser 1-20 af 31 artikler
1
2


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide