Sprogrejser

Hvis du overvejer at tage en sprogrejse i udlandet, er der mange muligheder. Her kan du få kontakt med andre i samme situation, eller du kan give andre gode råd og tips.

Læs mere om sprogrejser


Skriv et indlæg
Svar Tråde
1 Hjælp - Sprogrejser? 20-11-2013   Mia Hej piger og drenge - vil i hjælpe mig? Jeg skriver opgave ang. sprogrejser og unges brug af sociale medier - og derfor har jeg brug for jeres hjælp! Vil i være søde at bruge et par minutter a...
2 Sende min søn på sprogrejse? 12-11-2013   Lisa Duus Hej. Vi overvejer, at give vores søn (bliver 15 år i juli 2014) en sprogrejse i sommerferien 2014, så han kan forbedre sit engelsk. I den forbindelse har vi set på hhv. STS og EF (de virker re...
1 Erfaringer med sprogrejsebureauer 09-05-2012   Sofie Hej alle. Jeg overvejer kraftigt en sprogrejse her til sommer (selvom jeg er lidt sent ude med tilmeldingen). Ville derfor lige høre, om der er nogle som kan anbefale nogle bureauer? Ha...
3 Virker sprogskoler? 26-05-2009   Emma Hej alle. Får man noget ud af at tage på sprogskole? Jeg kunne godt tænke mig at komme på sprogskole i sommerferien, når jeg er færdig med 10. Klasse. Det skal være i et engelsktalende ...
0 College i Australien 18-05-2009   Anne Hej alle. Jeg har en lille drøm om, at komme et år til Australien på college. Men det er jo lidt af en jungle, når man skal finde ud af, hvem man skal vælge som arrangør. Er der nogen, ...
Viser 1-5 af 5 artikler


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide