Kosmetolog fra Art of Style i Kolding

Kosmetolog fra Art of Style i Kolding
20-09-2011 14:53
Nickymus2
1
Håber der er en derude som kan hjæle mig. Jeg har søgt ind på skolen Art of Style i Kolding, på kosmetolog linjen(privat udd.). Jeg har lige haft en samtale med en fra Fællesudvalget, som informerede mig angående mine muligheder for job når uddannelsen er færdig. Samt også, hvorvidt jeg har tilladelse til selv at have elever engang i fremtiden. Er der nogen som evt. kan give mig svar på/eller kender nogen med uddannelse fra samme sted, som kan hjælpe mig? Vil gerne være sikker på, at den uddanelse faktisk kan bruges bagefter. venlig hilsen Kathrine fra Horsens

RE: Kosmetolog fra Art of Style i Kolding
24-09-2011 01:11
Mette
3

Hejsa.
Jeg er selv uddannet på samme skole, dog hed den interclinitique dengang og var under Heidi Sommer(du har sikkert hørt om hende i medierne!). Jeg er uddannet i Århus, og må desværre sige at uddannelsens niveau er meget lavt. Det er en kæmpe pengemaskine, som mest handler om at tjene penge på sine elever til skolen og egentlig ikke om et fagligt højt niveau for eleverne. Hvis du har planer om at blive selvstændig bagefter, kan du bruge uddannelsen, jeg mener dog ikke du må have elever. Men det kan være ret svært at få job med et bevis fra den skole. Desværre. Jeg skal selvfølgelig ikke sige om kvaliteten er blevet bedre siden, men efter hvad jeg har hørt, er den ikke.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Bedste ønsker fremover.
Mvh. Mette.

19-10-2011 17:34
Pia L
1

Art of style og inter-clinitiqe er ikke den sammme skole..;O))
Inter-Clinitiqe eksisterer stadigt og drives rigtig nok af Heidi Sommer( og det er en meget DYR uddannelse)
Mens Art of style, der ikke har noget med inter-clinitique at gøre, Drives af Linda Christensen.
Jeg har kun hørt godt om Art of style og har også selv lige søgt ind på den 18 måneder lange deltids uddannelse til kosmetolog fra januar 2011...;O))