Kan en uddannelse i Mexico måle sig med de danske niveau?

Hej alle.
Jeg er efter gymnasiet sidste år, taget et sabbatår i Mexico. Nu skal jeg hjem om en måned, men jeg er bange for at jeg har forelsket mig i landet, og jeg er ved at undrsøge mine muligheder for at blive her i landet. Jeg savner at læse, og venter på svar fra CBS i KBH, hvor min plan var/er at starte til august på min bachelor. Men nu hvor jeg leder efter en mulighed for a blive her i længere tid, så vil jeg gerne høre om du/I ved om en bachelor-uddannelse i Mexico (på det anerkendte Anahuac Mayab Universidad) som varer 4 år, er på højde med en dansk universitets uddannelse?
Med en bachelorgrad fra Anahuac Mayab Universidad i Mexico, vil jeg da kunne få lige så gode karrieremuligheder og mulighed for at læse min kandidat i Danmark?
- Er den godkendt til at få SU og SU-løn?
Eller er det bare dumt at hoppe ud i en uddannelse i et uland og få SU-gæld, når man kan få en gratis uddannelse derhjemme i DK som muligvis er meget højere?
Jeg elsker at være her, og jeg ville elske at blive her i flere år og læse, og ikke mindst den udfordring som ligger i den. Men jeg ønsker bare også en god karriere som kan få lov til at vokse, og vil gerne kunne arbejde i Europa, Danmark, USA, og i Australien. Lige nu vil jeg bare gerne blive her.
Håber at folk vil give nogle gode råd, og/eller evt. har erfaring med noget lignende.
Jeg er desperat efter noget rådgivning her - da det er et ret svært valg. :)
Mvh
Louise